شناسه خبر : 106172
شنبه 11 آذر 1402 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری تشییع شهیدمدافع حرم محله خانی آباد/تصاویر

سردار جانباز دفاع مقدس و شهید مدافع حرم تازه تفحص شده حاج حسن اکبری، روز پنج شنبه ۱۶ آذر تشییع می شود...

فاش نیوز- پیکر مطهر بسیجی پاسدار، سردار سپاه اسلام، جانباز دفاع مقدس و شهید مدافع حرم و استاد دانشگاه افسری، "حسن اکبری" از بسیجیان پایگاه شهید چمران منطقه۱۹، خانی آباد نو به تازگی تفحص و شناسایی شد و به همراه هفت پیکر دیگر از شهدای مدافع حرم به وطن بازگشت.

وقتی کم سن و سال بود با اصرار عازم جبهه جنوب شد و طی حضور چندباره در جبهه، به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و جانباز ۵۵ درصدی بود.

سردار اکبری مربی دوره‌ های تکاوری، چتربازی، جنگ‌ های چریکی، اسلحه‌ شناسی و خنثی‌سازی بمب و انواع مین‌ها بود و در دانشگاه افسری امام حسین با درجه استادی مشغول به تدریس دانشجویان گردید.

عربده‌ کشی نیروهای تکفیری در سوریه و تجاوز آنان به حریم آل‌الله باعث شد تا حسن نزد مادرش برود و از او کسب اجازه نمود تا به سوریه اعزام شود.

با اینکه مادرش مخالفت می‌نمود اما حسن سرانجام مادرش را راضی کرد و در شهریور سال ۱۳۹۵ عازم سوریه شد و سپس جانباز شد و به میهمن بازگشت.

بازهم خسته نشد و با کسب اجازه از مادرش مجدد به سوریه اعزام شد.

سردار اکبری درحال پاکسازی منطقه‌ تدمر در حومه شهر حلب بود که مورد اصابت چندین گلوله توپ داعش قرار گرفت و به شهادت رسید و پیکرش متلاشی شد.

تشییع پیکر بدن این شهید بزرگوار، روز پنج شنبه در مله خانی آباد، سه راه شریعتی به سمت منزل شهید و سپس به پایگاه بسیج شهید چمران برگزار می گردد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi